Edició, difusió i promoció de projectes

 

hanna-jarzabek

 

HORARI: Dijous de 18.30 a 21.30 h
PREU: 99 € (descompte d’un 50% si estàs en situació d’Atur – *Preguntar condicions)
CALENDARI:  inici dijous 2 de novembre de 2017
DURACIÓ DEL CURS: 15 hores
PROFESSOR/A: Hanna Jarzabek
CAL PORTAR: *

 

 

PROGRAMA DEL TALLER:

El taller està destinat als fotògrafs que tenen un projecte realitzat i que volen millorar la seva edició i donar-li una sortida / difusió adequada i amb èxit.

La part teòrica servirà per traçar conceptes bàsics de la narració visual i de l’edició; elaborar punts clau de presentació a concursos i festivals; elaborar diferents formes de difusió i avaluar possibles sortides / vendes. A través d’exemples concrets, la professora explicarà com preparar un dossier de venda i propostes de difusió segons el format de sortida. S’explicarà també com construir una sinopsi del projecte i com incorporar el text en diferents tipus de propostes de difusió.

A la part pràctica del taller, es realitzarà l’edició de projectes portats pels alumnes i s’elaborarà diferents exemples de propostes de venda i / o de difusió per a cada projecte en concret.

* Cada alumne haurà de portar un projecte en format digital:
Una edició tancada de 25 fotografies (carpeta A) i una edició més àmplia de fotografies addicionals (carpeta B, max. 50 fotografies).

Contingut detallat:

Sessió 1 // TEÒRIC
Edició del projecte, possibles sortides i elecció del format de difusió:
• Conceptes bàsics del llenguatge narratiu com construir un discurs coherent (a base d’exemples).
• Possibles sortides i formats de difusió (premsa i agències, concursos fotogràfics, festivals, exposicions, llibres, xerrades i activitats, difusió online, multimèdia, agències).
Com adaptar l’edició al format de difusió.

Sessió 2 // PRÀCTICA 1
Edició de treballs portats pels alumnes.

Sessió 3 // TEÒRIC
Propostes de venda / difusió segons diferents sortides:
• Punts claus de presentació per a concursos i festivals.
• Incorporació del text – sinopsi del projecte.
• Elaboració de propostes de venda (agències, diaris).
• Elaboració de propostes expositives (exposicions, xerrades).

Sessió 4 // PRÀCTICA 2
Preparació de propostes de venda / difusió segons diferents sortides:
• Exercici amb treballs portats pels alumnes.

Sessió 5 // PRÀCTICA 3
Preparació de propostes de venda / difusió segons diferents sortides:
Exercici amb treballs portats pels alumnes.

HANNA Jarzabek  // http://www.hannajarzabek.com

Politòloga de formació, des de 2008 viu i treballa a Barcelona com a fotògrafa freelance. Els seus reportatges van ser publicats en revistes com: Le Nouvel Observateur (França), Interviú, El Periódico de Catalunya, Zazpika (Espanya), Gazeta Wyborcza i Polityka (Polònia), entre d’altres.

Guanyadora de la Beca GrisArt de Fotoreportatge 2015 (Escola Superior de Fotografia), de la Beca Fotografia i Societat 2014 (Barcelona) i de la Beca del 10è Fòrum Fotogràfic Can Basté 2010 ha rebut diversos premis i mencions, destacant: POY Latam 2015 (Mèxic ) amb el Tercer Premi en la categoria Multimèdia – Vida quotidiana; finalista del CROSS VIDEO DAYS PARIS 2014, amb un projecte del web documental interactiu; finalista de la segona Convocatòria del 19è FotoPres “la Caixa” (Barcelona 2013) i finalista del Grand Press Photo 2012 (Polònia) en la categoria single picture “News”.
Entre les seves exposicions nacionals i internacionals destaquen: exposició col·lectiva al Museu Nacional de Varsòvia (Polònia) i exposició individual al Museu Municipal d’Orense. Ha participat en diferents festivals, destacant: SCAN OFF Tarragona 2016, Santander PHOTO 2016, FOTONOVIEMBRE Tenerife 2016 i el VIII Biennal Xavier Miserachs 2014. Des de fa dos anys col·labora amb l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, elaborant projectes audiovisuals sobre la diversitat sexual i de gènere.

Anuncis